You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

PINARELLO NEW DOGMA F LUXTER BLUE - SRAM RED AXS

Nowy

66 990 zł

PINARELLO NEW DOGMA F LUXTER BLUE - SRAM RED AXS - PRINCETON CARBON WORKS PEAK 4550 

 

Aerodynamika, waga, geometria, grubość i profil rur, dobór karbonu, wszystkie te czynniki odgrywają rolę w idealnym rowerze. Odnalezienie właściwej równowagi jest sztuką i jest to sztuka, której opanowaniu PINARELLO zawsze poświęcało się. Nowy DOGMA F jest najczystszym jak dotąd wyrazem tego poświęcenia, połączeniem całego doświadczenia, smaku, instynktu i umiejętności.

 

To rower, który jest idealny dla każdego typu jeźdźca i każdego terenu. Roweru, który potrafi podjeżdżać i zjeżdżać z równym sprytem, atakować każdy zakręt i sprawić, by każdy wat liczył się na końcowej prostej. DOGMA F zaprojektowano właśnie do tego, bez względu na okoliczności.

 

CARBONM40X

DOGMA ewoluuje, zmieniając swoją skórę, aby jeszcze raz Cię zaskoczyć. Przetestowaliśmy ten nowy układ włókna węglowego w naszych modelach X-Light i rowerach Ineos Grenadiers. To nowe włókno ma wyjątkowy moduł rozciągania, który pozwolił nam osiągnąć kolejny poziom sztywności bocznej w najnowszej generacji DOGMA F.

DOWNTUBE

Rura dolna została całkowicie przeprojektowana, aby zmniejszyć jej grubość, a tym samym poprawić osiągi aerodynamiczne ramy z przodu i opór aerodynamiczny

NEWAERO-KEEL BB

Technologia z bicia rekordu godzinnego. Nowa dolna rura DOGMA F została zmieniona o 3,5°, aby uzyskać kształt klina, który poprawia osiągi aerodynamiczne obszaru suportu o 1,2%.

TOPTUBE

Unikalny kształt „nosa” główki ramy, wprowadzony po raz pierwszy w DOGMA F8 w 2014 roku, ewoluuje ponownie, zmniejszając objętość i szerokość obszaru nosa o 8 mm przy bardziej opływowej konstrukcji, aby poprawić aerodynamikę.

HEADSET

Aby tak bardzo zmniejszyć szerokość główki ramy, musieliśmy zaprojektować innowacyjną eliptyczną rurę sterową i zupełnie nowe stery o zróżnicowanej średnicy łożysk, szersze na dole i węższe na górze.

THRUAXLES

Nowe krótsze osie przelotowe. Śruba po prawej stronie widelca została zintegrowana z karbonem, eliminując otwór zewnętrzny. To samo zrobiono również z ramą, dodając dodatkowy hak przerzutki tylnej. Rozwiązanie to poprawia zarówno konstrukcję, jak i właściwości aerodynamiczne ramy

NEWONDA FORK

Nowa, węższa konstrukcja widelca poprawia aerodynamikę, z nachyleniem 47 mm, przetestowana na podstawie opinii zawodowców, aby poprawić prowadzenie i prędkość na zjazdach.

INTEGRATEDSEAT POST CLAMP

Nasz zacisk sztycy został zmniejszony i w pełni zintegrowany z rurą podsiodłową ramy. To nowe rozwiązanie zmniejsza wagę, poprawia konstrukcję i zwiększa czystość systemu, ograniczając ilość kurzu i potu przedostającego się do obejmy.

NEWTALON FAST

Nowy zintegrowany kokpit Talon Ultra Fast jest lżejszy i bardziej aerodynamiczny. Został zaprojektowany z naturalnie skręconą pozycją dźwigni, aby umożliwić naszym rowerzystom bezpieczne znalezienie bardziej aerodynamicznej pozycji.

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

 

- rama w malowaniu LUXTER BLUE

 

- grupa SHIMANO DURA ACE Di2 12S z pomiarem mocy

 

- koła karbonowe PRINCETON CARBONWORKS PEAK 4550

 

 

 

Size
55cm
Weight
7500 g
Frame
TorayCa M40X, TiCR™ Cable Routing, Italian BB
Fork
NEW eTICR Onda Fork with ForkFlap™, 1.5' upper and lower steerer
Wheels
PRINCETON PEAK 4550 DB
Crankset
Sram RED AXS 48/35 172,5mm
Derailleur rear
Sram RED AXS 12s
Derailleur front
Sram RED AXS
Cassette
Sram RED AXS 10-33 12s
Shifters
Sram RED AXS 12s
Brakes
Sram RED AXS
Handlebar
MOST Talon Ultra Fast
Stem
MOST Talon Ultra Fast
Seatpost
Pinarello Aero seatpost with 3D printed titanium top seatclamp and bolts
Saddle
Most Lynx Ultrafast Superflow L Carbon Large 145mm
Tires
Continental Gran Prix 5000S TR28-622
Stan nowy
Materiał carbon

30 innych produktów w tej samej kategorii: