Ogólne warunki i zasady korzystania z usług serwisowych Vélo7 Workshop:
Nasze maszyny dbają o nas. O nasze dobre samopoczucie i kondycję fizyczną. Powinniśmy im też od czasu do czasu pokazać, że chcemy się odwdzięczyć. Rozpieść trochę swoją kochaną maszynę i zafunduj jej dzień w SPA :) Specjalnie aby zadbać o stan techniczny i wizualny Twojego roweru zbudowaliśmy dedykowane miejsce, które pieszczotliwie nazywamy „akwarium” - tam odbywa się mycie wstępne i pozbycie się wszelkich brudów i smarów, których nikt nie lubi dotykać. Po takiej kąpieli zdejmujemy łańcuch, kasetę i jeśli trzeba inne komponenty aby wymyć je wnikliwie na myjce ciśnieniowej zbudowanej właśnie do tego celu. To mycie części odbywa się w temperaturze 70 stopni, przy użyciu specjalnych ekologicznych środków czyszczących aby potem wysuszyć nasmarować i zamontować je z powrotem na rower. Po co robimy to aż tak dokładnie? Po to aby twój rower sprawował się w trasie równie dobrze jak my o niego zadbaliśmy!
Na taki rodzaj serwisu warto zabrać swoją maszynę co ok. 300 przejechanych kilometrów. Jest to szczególnie istotne, jeśli rower zaznał trudnych warunków pogodowych. Jeżeli wyczuwalny jest opór w pracy przerzutek, jeśli hamulce nie pracują w lekki odpowiedni sposób to sygnał aby odwiedzić serwis. W myśl przysłowia: „Kto smaruje, ten jedzie!”
* Serwis zerowy dla rowerów zakupionych w Vélo7 gratis (do 4 tygodni od daty zakupu)
Rowery alu hardtail, zewnętrzne prowadzenie linek i klasyczne aluminiowe rowery szosowe.
Taki serwis roweru obejmuje dokładne umycie i nasmarowanie roweru, regulację wszystkich podzespołów, kontrolę wraz z kasowaniem luzów w łożyskach suportu, sterów i piast. Jedne z podstawowych czynności to sprawdzenie połączeń śrubowych z użyciem klucza dynamometrycznego. W tej usłudze wykonujemy również centrowanie kół, a także oględziny ramy pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Na koniec rower jest testowany przez mechanika podczas jazdy próbnej w terenie bądź pod obciążeniem na trenażerze typu direct drive.
Rowery z pełnym zawieszeniem, urban gravel, wewnętrzne prowadzenie linek, rowery szosowe aerodynamiczne, maszyny czasowe i triathlonowe bez pełnej integracji.
Profesjonalne podejście serwisantów polega w usłudze Basic na pełnej ocenie ew. uszkodzeń i wyeliminowaniu ukrytych wad. Posiadamy certyfikat SCC (Shimano Service Center), co zobowiązuje i daje gwarancję rzetelnie wykonanie usługi. Nasze wieloletnie doświadczenie i pasja do rowerów szosowych i górskich gwarantuje całkowitą odnowę oraz doskonałe przygotowanie sprzętu do dalszej i bezproblemowej jazdy.
Rowery wyścigowe bez pełnego zawieszenia, wyścigowe rowery szosowe, wyścigowe rowery przełajowe i gravel racer
Serwis roweru tego typu polecany dla bardzo aktywnie jeżdżących kolarzy. Jeżeli odczuwamy wyraźny spadek precyzji działania przerzutek, brak odpowiedniej indeksacji. Jeśli czujesz spadek mocy, zwiększony wydatek energii potrzebny do utrzymania prędkości, warto zainteresować się stanem twojego roweru. Osobom które aktywnie się ścigają lub jeżdżą 3-5 razy w tygodniu zalecamy wykonanie serwisu Advanced przynajmniej raz w roku. Najlepiej na taki typ usługi umówić się po lekkim sezonie lub w połowie ciężkiego sezonu startowego/treningowego przed kluczowymi imprezami.
Rowery wyścigowe z pełnym zawieszeniem, rowery wyścigowe szosowe aerodynamiczne z pełną integracją, maszyny czasowe i triathlonowe z pełną integracją lub systemowym kokpitem.
Jest to przegląd generalny roweru, który polega na rozebraniu sprzętu na czynniki pierwsze, wnikliwe sprawdzenie i wyczyszczenie wszystkich jego elementów i ponowne złożenie. Jedna z istotnych czynności to sprawdzenie stanu i połączeń kabli Di2/EPS, pancerzy i hydrauliki. Czyszczeniu do sucha, przedmuchaniu i ponownemu smarowaniu podlegają wszelkie łożyska. Gruntownej odnowie lub wymianie podlegają wszystkie pracujące elementy roweru w celu przygotowania do treningów i ścigania. Cel: doprowadzenie maszyny do stanu, kiedy był nowy.
RAMA:
• Wymiana/prostowanie haka z regulacją przerzutki 30 zł
• Gwintowanie mufy suportu (bez demontażu osprzętu) 40 zł
• Planowanie ramy (bez demontażu osprzętu) 50 zł
• Planowanie główki sterowej (bez demontażu osprzętu) 40 zł
• Wymiana sterów (bez demontażu osprzętu) 20 zł
• Wymiana sterów (demontaż osprzetu) 40 zł
• Serwis sterów 30 zł
• Regulacja sterów 10 zł
WIDELEC I AMORTYZATOR:
• Wymiana widelca 40 zł
• Wymiana widelca z przycięciem rury sterowej i nabiciem gwiazdki 60 zł
• Wymiana widelca z przycięciem rury karbonoweji montaż ekspandera 75 zł
• Nabicie gwiazdki 10 zł Skrócenie rury sterowej (sam widelec) 15 zł
• Skrócenie karbonowej rury sterowej (sam widelec) 30 zł
• Naprawa blokady skoku amortyzatora 50-100 zł
NAPĘD:
• Kompleksowe mycie napędu (demontaż/montaż osprzętu, regulacja) 100 zł
• Mycie napędu (bez demontażu z roweru) 50 zł
• Wymiana łańcucha 20 zł
• Wymiana łańcucha w rowerze z piastą wielobiegową i osłoną łańcucha 50 zł
• Wymiana kasety (samo koło) 10 zł
• Wymiana kasety (koło na rowerze) 15- 20 zł
• Wymiana mechanizmu korbowego 30- 50 zł
• Wymiana wkładu suportu (kwadrat, octalink, BSA itp) 40 zł
• Wymiana wkładu suportu (pressfit, BB30 itp.) 80 zł
• Konserwacja suporty 40- 80 zł
• Smarowanie łańcucha 5 zł
• Teflonowanie łańcucha z myciem 50 zł
• Wymiana tarczy mechanizmu korbowego (sama korba) 10-40 zł
• Wymiana tarczy mechanizmu korbowego (demontaż i montaż z roweru) 40-70 zł
PRZERZUTKI:
• Regulacja przerzutki P lub T 15 zł
• Regulacja przerzutki elektrycznej Shimano Di2 P lub T 30 zł
• Wymiana przerzutki P lub T 35 zł
• Wymiana przerzutki elektrycznej Shimano Di2 P lub T 50 zł
• Wymiana samej linki przerzutki 20 zł
• Wymiana samej linki przerzutki (wewnętrzne prowadzenie linek) 40 zł
• Wymiana linki i pancerza przerzutki 30 zł
• Wymiana linki i pancerza przerzutki (wewnętrzne prowadzenie linek) 60 zł
• Wymiana manetki P lub T z regulacją 40- 80 zł
• Wymiana kółeczek przerzutki tylnej 15 zł
• Diagnostyka Shimano Di2 60- 150 zł
PEDAŁY:
• Wymiana pedałów 20 zł
• Serwis pedała (1 szt) 50 zł
HAMULCE HYDRAULICZNE TARCZOWE:
• Regulacja zacisku hamulca P lub T 15 zł
• Wymiana klocków P lub T z regulacją zacisku 25 zł
• Odpowietrzanie hamulca P lub T 45 zł
• Wymiana klamki lub zacisku hamulca z odpowietrzeniem i regulacją 65 zł
• Wymiana przewodu hamulcowego z odpowietrzeniem i regulacją 60-100 zł
• Czyszczenie klocków i tarczy hamulca P lub T 25 zł
• Wymiana tarczy hamulcowej 15 zł
• Prostowanie tarczy hamulcowej 20 zł
• Wymiana adaptera hamulca z regulacją 30 zł
HAMULCE TARCZOWE MECHANICZNE:
• Regulacja zacisku hamulca P lub T 15 zł
• Wymiana klocków P lub T z regulacją zacisku 25 zł
• Wymiana linki i pancerza z regulacją 30 zł
• Wymiana linki i pancerza z regulacją (wewnętrzne prowadzenie) 60 zł
• Wymiana klamki lub zacisku z regulacją 30-60 zł
HAMUCLE V-BRAKE, SZOSOWE:
• Regulacja hamulca P lub T 20 zł
• Wymiana klocków P lub T z regulacją 25 zł
• Wymiana linki i pancerza hamulca P lub T 25 zł
• Wymiana linki i pancerza hamulca P lub T (wewnętrzne prowadzenie) 50 zł
• Wymiana samej linki hamulca P lub T 20 zł
• Wymiana samej linki hamulca P lub T (wewnętrzne prowadzenie) 40 zł
• Montaż zacisku z regulacją P lub T 25 zł
KOŁA:
• Centrowanie (samo koło) 40 zł
• Centrowanie (demontaż/montaż ogumienia) 55 zł
• Zaplecenie koła z centrowaniem 50 zł
• Zaplecenie koła z klejeniem nypli i centrowaniem 80 zł
• Przeplecenie koła 70 zł
• Przeplecenie koła z klejeniem nypli 100 zł
• Wymiana dętki lub opony (samo koło) 15 zł
• Wymiana dętki lub opony (koło na rowerze) 20 zł
• Montaż szytki na nowe koło 50 zł
• Montaż szytki z czyszczeniem obręczy ze starego kleju 100 zł
• Wymiana zaworka 20 zł
• Montaż systemu bezdętkowego z płynem 50 zł
• Uzupełnienie płynu uszczelniającego 20 zł
• Wymiana opaski uszczelniającej 20-30 zł
• Serwis piasty lub wymiana łożysk 50 zł
• Regulacja luzu piasty 25 zł
KOKPIT:
• Wymiana kierownicy prostej wraz z osprzętem i docięciem 40 zł
• Wymiana kierownicy szosowej wraz z osprzętem i owinięciem 60 zł
• Wymiana kierownicy zintegrowanej 200-300 zł
• Przycięcie kierownicy 20 zł
• Przycięcie kierownicy karbonowej 40 zł
• Wymiana chwytów 20 zł
• Wymiana owijki 30 zł
• Wymiana owijki z montażem żeli 35 zł
• Montaż lemondki do jazdy na czas 30-50 zł
POZOSTAŁE USŁUGI:
• Ekspertyza powypadkowego roweru 300 zł (orzeczenie rzeczoznawcy dodatkowe 100zł)
• Złożenie nowego roweru z kartonu 200-400 zł
• Wymiana ramy, składanie roweru 200-400 zł
• Montaż bloków 30 zł
• Montaż błotników na druty 30-60 zł
• Montaż błotników na wczepy 10-20 zł
• Montaż/Wymiana siodła 10-20 zł
• Montaż bagażnika 25-50 zł
• Montaż licznika z programowaniem 30 zł
• Wymiana sztycy 20 zł
• Wymiana sztycy karbonowej z użyciem pasty ceramicznej 25 zł
• Montaż koszyka bidonu 10 zł
• Montaż oświetlenia 15 zł
• Wymiana dętki/opony w hulajnodze elektrycznej 50 zł
• Kontrola sztycy (demontaż, czyszczenie, samorowanie, ustawienie)
• Kontrola kierownicy, mostka i siodełka
• Kontrola mechanizmu korbowego
• Kontrola ogumienia i kół
• Regulacja hamulców i przerzutek
• Centrowanie kół
• Kontrola linek i pancerzy ( wymiana lub konserwacja)
• Mycie roweru i napędu
• Sprawdzenie i smarowanie łańcucha
• Kontrola łożysk suportu (konserwacja lub wymiana)
• Kontrola łożysk sterów (konserwacja lub wymiana)
• Odpowietrzenie hamulców
• Sprawdzenie sterów, kasowanie luzów
• Przetoczenie hamulców tarczowych
• Rozebranie roweru na części i czyszczenie
• Demontaż, czyszczenie i smarowanie napędu
Bądź na bieżąco