Nowy
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Aerodynamika, waga, geometria, grubość i profil rur, dobór karbonu, wszystkie te czynniki odgrywają rolę w idealnym rowerze. Odnalezienie właściwej równowagi jest sztuką i jest to sztuka, której opanowaniu PINARELLO zawsze poświęcało się. Nowy DOGMA F jest najczystszym jak dotąd wyrazem tego poświęcenia, połączeniem całego doświadczenia, smaku, instynktu i umiejętności.
To rower, który jest idealny dla każdego typu jeźdźca i każdego terenu. Roweru, który potrafi podjeżdżać i zjeżdżać z równym sprytem, atakować każdy zakręt i sprawić, by każdy wat liczył się na końcowej prostej. DOGMA F zaprojektowano właśnie do tego, bez względu na okoliczności.
DOGMA ewoluuje, zmieniając swoją skórę, aby jeszcze raz Cię zaskoczyć. Przetestowaliśmy ten nowy układ włókna węglowego w naszych modelach X-Light i rowerach Ineos Grenadiers. To nowe włókno ma wyjątkowy moduł rozciągania, który pozwolił nam osiągnąć kolejny poziom sztywności bocznej w najnowszej generacji DOGMA F.
Rura dolna została całkowicie przeprojektowana, aby zmniejszyć jej grubość, a tym samym poprawić osiągi aerodynamiczne ramy z przodu i opór aerodynamiczny
Technologia z bicia rekordu godzinnego. Nowa dolna rura DOGMA F została zmieniona o 3,5°, aby uzyskać kształt klina, który poprawia osiągi aerodynamiczne obszaru suportu o 1,2%.
Unikalny kształt „nosa” główki ramy, wprowadzony po raz pierwszy w DOGMA F8 w 2014 roku, ewoluuje ponownie, zmniejszając objętość i szerokość obszaru nosa o 8 mm przy bardziej opływowej konstrukcji, aby poprawić aerodynamikę.
Aby tak bardzo zmniejszyć szerokość główki ramy, musieliśmy zaprojektować innowacyjną eliptyczną rurę sterową i zupełnie nowe stery o zróżnicowanej średnicy łożysk, szersze na dole i węższe na górze.
Nowe krótsze osie przelotowe. Śruba po prawej stronie widelca została zintegrowana z karbonem, eliminując otwór zewnętrzny. To samo zrobiono również z ramą, dodając dodatkowy hak przerzutki tylnej. Rozwiązanie to poprawia zarówno konstrukcję, jak i właściwości aerodynamiczne ramy
NEWONDA FORK
Nowa, węższa konstrukcja widelca poprawia aerodynamikę, z nachyleniem 47 mm, przetestowana na podstawie opinii zawodowców, aby poprawić prowadzenie i prędkość na zjazdach.
Nasz zacisk sztycy został zmniejszony i w pełni zintegrowany z rurą podsiodłową ramy. To nowe rozwiązanie zmniejsza wagę, poprawia konstrukcję i zwiększa czystość systemu, ograniczając ilość kurzu i potu przedostającego się do obejmy.
Nowy zintegrowany kokpit Talon Ultra Fast jest lżejszy i bardziej aerodynamiczny. Został zaprojektowany z naturalnie skręconą pozycją dźwigni, aby umożliwić naszym rowerzystom bezpieczne znalezienie bardziej aerodynamicznej pozycji.
Stan | nowy |
Materiał | carbon |
Bądź na bieżąco