Nowy
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Osiągi V4R są takie same jak w przypadku szosy aero. W porównaniu z V3Rs, w rzeczywistej konfiguracji wyścigowej (testowanej w tunelu aerodynamicznym z kolarzem pedałującym z prędkością 50 km/h z 1 bidonem i jednym pustym koszykiem na bidon) zmierzyliśmy oszczędność aerodynamiczną na poziomie 3%, co odpowiada ok. 13,2 wata. Dzięki zaawansowanej konfiguracji aerodynamicznej (koła aerodynamiczne i aerodynamiczny uchwyt Colnago do obsługi komputerka) rower uzyskał oszczędność aerodynamiczną na poziomie 6% (oszczędność ok. 27,7 watów)
Kokpit Colnago CC.01 ma powierzchnię oporu zmniejszoną nawet o 16% w porównaniu do kokpitów montowanych na V3Rs, a jednocześnie kształt został zaprojektowany jako profil pochodzący z NACA, aby mieć minimalny wpływ na przepływ powietrza , który jest laminarny i czysty podczas uderzania w komponenty. Ta ewolucja aerodynamiczna została przeprowadzona bez zmniejszania ogólnej sztywności kokpitu, która jest równie ważna jak aerodynamika podczas sprintu i przyspieszania.
Jego kształt został zmieniony i doskonale zintegrowany z nowym lekkim widelcem (zaprojektowanym tak, aby umożliwić efektywny prześwit na opony do 32 mm) oraz z nowym kokpitem. Górne łożyska sterów są większe niż w modelu V3Rs, umożliwiając prowadzenie linek wewnątrz bez potrzeby stosowania adapterów kształcie litery D i poprawiając ogólną stabilność przodu, całkowity opór został doskonale zredukowany.
Stan | nowy |
Materiał | carbon |
Osprzęt | Shimano Di2 |
Biegi | 12s |
Bądź na bieżąco