Nowy
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
W pogoni za szybkością każdy chce znaleźć najbardziej agresywne dopasowanie. Kultowy mostek w kształcie litery V w S5 nie tylko zapewnia pewne prowadzenie przy dużych prędkościach, ale teraz także niezwykle łatwo jest wybrać idealną konfigurację. Wszystkie niezbędne podkładki są dostarczane z rowerem, a śruba ma teraz tylko jedną długość, co zmniejsza złożoność i sprawia, że system jest o 53 g lżejszy.
Nowe przepisy UCI dotyczące konstrukcji aerodynamicznej zapewniły nam dodatkowe miejsce na pogłębienie naszych profili aerodynamicznych i wyciśnięcie o 65 gramów więcej oporu z i tak już najszybszego roweru aero na rynku. Zauważysz głębszą główkę ramy i obszar suportu oraz bardziej agresywny kształt tylnych krawędzi rur. Ponieważ nowy S5 jest kompatybilny tylko z elektroniczną zmianą przełożeń, mogliśmy nieco uporządkować hak i zaktualizować kształt całego roweru.
Szersze koła i opony są szybsze pod względem aerodynamicznym i wygodniejsze. S5 jest wyposażony w opony 28 mm, ale ma prześwit na oponę o średnicy do 34 mm. Rama została zoptymalizowana tak, aby pasowała do szerszych, aerodynamicznych kół Reserve 52/63. Oprócz korzyści w zakresie prowadzenia, pozwala to zaoszczędzić ponad 5 watów w porównaniu z poprzednim zestawem kół Reserve.
Poprawiliśmy komfort kierownicy i poprawiliśmy jej kształt, aby uzyskać idealnie płaskie przejście między kierownicą a maską. Obecnie używamy interfejsu z dwiema śrubami, który umożliwia nieskończoną regulację pochylenia w zakresie od 0 do 5 stopni.
Stan | używany |
Materiał | carbon |
Osprzęt | Shimano |
Typ opony | oponka |
Biegi | 11s |
Bądź na bieżąco