You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

ABSOLUTEBLACK HOLLOWCAGE CARBON CERAMIC OVERSIZED DERAILLEUR PULLEY CAGE RED

Nowy

2 699 zł

absoluteBLACK HOLLOWCAGE® CARBON CERAMIC OVERSIZED DERAILLEUR PULLEY CAGE SHIMANO 9100/8000 RED

Dlaczego OSPW HOLLOWCAGE® jest tak dobry?

*Jest super cichy (ponad 12dB redukcji hałasu vs oryginalny).
*Zmiana biegów jest tak dobra jak z oryginalnym wózkiem Dura Ace.
*Jest bardziej aerodynamiczny niż OEM i inne powiększone wózki.
*Oszczędzasz więcej watów niż jakim koliwek innym wózkiem.
*Jeden z najlżejszych powiększonych wózków na rynku.
*Pierwsza mono konstrukcja tego rodzaju.

Nowa era cichego napędu. Poznaj THE SILENT XRING PULLEY ™

Czy przeszkadza Ci jazda w naprawdę cichej scenerii, ale nadal słyszysz łańcuch roweru zaczepiający koła pasowe? Ten znajomy stukot towarzyszy nam od dziesięcioleci podczas każdej przejażdżki. Czas na zmianę.

Zwykłe koła pasowe polimerowe są dość głośne, co zawsze było normą. Aluminiowe koła pasowe są jeszcze gorsze, ponieważ materiał emituje dźwięk bardziej niż jakikolwiek polimer, dzięki czemu są głośniejsze. Wprowadzamy zupełnie nową generację bloczków, które są w stanie zredukować poziom hałasu o 12-14dB w porównaniu z bloczkami fabrycznymi Dura Ace. Odpowiada to w przybliżeniu 60% redukcji hałasu. Praktycznie rzecz biorąc, klatka staje się bardzo cicha.

 

Używamy zgłoszonego do opatentowania rozwiązania, naszych specjalnych gumowych opasek zawieszonych na pierścieniach xring, które tłumią uderzenie łańcucha o zęby prowadzącego koła pasowego, eliminując w ten sposób hałas podczas sprzęgania, który jest największym pojedynczym czynnikiem wpływającym na ogólny hałas układu napędowego. Od teraz Twoja jazda będzie cichsza niż kiedyś i usłyszysz dźwięki, których wcześniej nie zauważyłeś. Nastała nowa era koszyków do przerzutek

Elastyczny wózek OSPW jest lepszy od sztywnego.

Wbrew powszechnej wiedzy elastyczność jest dobra, ponieważ umożliwia lepsze dopasowanie wózka (a tym samym dolnego koła pasowego) do kąta łańcucha podczas korzystania z wyższych biegów kasety. Oznacza to mniejsze tarcie (i mniej utraconych watów), ponieważ koło pasowe nie musi walczyć z samym łańcuchem. Shimano częściowo rozwiązało ten problem, wyginając nieco dolną część klatki na zewnątrz, aby lepiej dopasować się do łańcucha podczas korzystania z górnego zakresu kaset. Przyjęliśmy inne podejście i wyeliminowaliśmy jedną część klatki razem, tworząc klatkę mono plate, która może dynamicznie dostosowywać się do kąta łańcucha.

Sztywniejsze kółka prowadzące łańcuch, Nie wózek, Oznacza to lepszą zmianę biegów.

Wiele firm stara się przekazać, że sztywniejsza klatka to lepsza klatka do zmiany biegów. Jednak najważniejszym czynnikiem wpływającym na zmianę przełożeń jest samo górne koło pasowe. Ponieważ górne koło pasowe jest zamontowane bezpośrednio na obrotowej osi obrotowej, elastyczność klatki odgrywa bardzo małą rolę. To górne koło pasowe porusza łańcuchem w lewo i w prawo, umożliwiając zmianę przełożeń, więc sprawienie, że górne koło pasowe jest naprawdę sztywne, pozwala na większą precyzję zmiany przełożeń. Większość systemów koszy na koła pasowe o dużych rozmiarach wykorzystuje bardzo małe łożyska, z dużym luzem bocznym na zębach, co z kolei zapewnia słabą, niechlujną zmianę biegów. HOLLOWcage®, w przeciwieństwie do innych systemów koszyków, wykorzystuje nienormalnie duże, wykonane na zamówienie, w pełni ceramiczne łożyska, które sprawiają, że koła pasowe są niezwykle sztywne. Samo dolne łożysko jest w rzeczywistości wystarczająco duże, aby zmieścić w nim koło pasowe 11T.

Problem za krótkich/płytkich zębów kółek.

Jeden z głównych problemów związanych ze zmianą biegów, poza samą sztywnością koła pasowego, wynika bezpośrednio z niskich profili zębów. Niskie zęby po prostu nie mogą skutecznie przesuwać łańcucha w lewo lub w prawo podczas zmiany biegu. Są to jedyne punkty styczności z łańcuchem, ale z jakiegoś dziwnego powodu większość systemów kół pasowych o dużych rozmiarach ma bardzo płytkie zęby. Jest to główny czynnik przyczyniający się do złego przesuwania się przewymiarowanych koszyków kół pasowych. HOLLOWcage® wykorzystuje bardzo wysokie zęby górnego koła pasowego, co zapewnia najlepszą możliwą precyzję zmiany przełożeń.


Lepsza Aerodynamika

Niektórzy kolarze uważają, że duże klatki są mniej aerodynamiczne. Ich większa powierzchnia w porównaniu z klatkami OEM musi skutkować pewnymi stratami mocy, które zrównoważyłyby zyski generowane przez większe koła pasowe. Przetestowaliśmy wiodącą na rynku klatkę, a także oryginalną klatkę Dura-Ace w specjalnie zaprojektowanym tunelu aerodynamicznym, przeznaczonym do mniejszych obiektów. HOLLOWcage® okazał się bardziej aerodynamiczny niż OEM (klatka DA), a także inne wiodące marki.

Gra o to kto zaoszczędzi WIĘCEJ WATÓW.

Istnieją cztery główne elementy oszczędności, jakie może zapewnić ponadwymiarowy system kół pasowych. Jakość łożyska i jego smarowanie, liczba zębów w kołach pasowych, napięcie sprężyny koszyka i zdolność dolnej części koszyka do wyrównania z łańcuchem. Używamy na zamówienie, ekranowanych, nadwymiarowych łożysk ceramicznych, które są w rzeczywistości lekko nasmarowane, a nie naoliwione (ani suche). Różnica między specjalnym smarem a olejem wynosi tylko 0,04 W w rzeczywistych warunkach, pod obciążeniem, pomimo faktu, że jedno koło pasowe może się swobodnie obracać, a drugie wcale bez obciążenia. Zyskujemy dużą trwałość i niezawodność kosztem 0,04W. Łożyska wbrew obiegowym założeniom nie są miejscem dużych oszczędności (0,03-0,1W pomiędzy wysokiej jakości łożyskami). To firmy, które je sprzedają, chcą, abyś myślał, że są, porównując je z kołami pasowymi Acera.

 

Podczas gdy większość nadwymiarowych systemów kół pasowych ma bardzo podobne rozmiary kół pasowych, największe oszczędności sprowadzają się głównie do napięcia sprężyny i zdolności klatki do dostosowania się do linii łańcucha. Istnieje liniowa korelacja między napięciem sprężyny a stratami mocy generowanymi przez klatkę. Płytkie zęby kół pasowych paradoksalnie wymagają większego napięcia sprężyny, aby utrzymać odpowiednią jakość zmiany przełożeń.

 

HOLLOWcage® wykorzystuje niższe napięcie sprężyny niż jakikolwiek inny wózek na rynku, jednocześnie zapewniając doskonałą zmianę biegów dzięki unikalnemu połączeniu sztywności kółek prowadzących i wysokich profili zębów. Ponadto jest to jedyny wózek, który może dynamicznie dostosowywać się do zmiennej linii łańcucha, minimalizując tarcie na dolnym kole prowadzącym.

30 innych produktów w tej samej kategorii: